söndag 10 augusti 2008

Under bordet

Mycket har hänt i helgen. I fredags festade jag med Gordon, Leo och Simon i Uddevalla... Det slutade med att vi hamnade på krogen där jag drack lite för mycket tequila och gjorde slut på FÖR mycket pengar.
Jag blev kanonfull och Simon fick nästan bära mig till nattbussen hem till hans lägenhet på skogslyckan... Men vi alla blev rätt fulla och det var ärligt talat skönt att släppa alla hämingar... Hade rätt mycket ångest först att jag hade blivit så full men sen insåg jag att jag faktiskt bara hade kul. Jag bryr mig för mycket om vad andra ska tycka och tänka om mig hela tiden.

Jag har även fikat med Sara i helgen och sagt hejdå till henne... för vi kommer inte hinnas ses igen innan jag flyttar till London. Det kändes konstigt och rätt skrämmande, för nu är det verkligen inte långt kvar! (STRESS!)
Efter fikan åkte jag hem till Fredrik och Märtas nya hem på västra gröngatan i uddevalla och åt middag.
Sen på kvällen åkte jag hem till Jenny på Utby där Sanna också var, vi pratade en massa och såg på batman begins.

Så, det var en liten uppdatering om vad jag gjort i helgen. Hade egentligen tänkt och skriva en hel del till men jag orkar inte.

Inga kommentarer: