onsdag 3 september 2008

Femte dagen

Nu ar jag inne pa min femte dag har i Stroud Green i norra London och jag maste saga att jag stormtrivs! Min familj ar jattetrevlig och jag kanner mig redan hemma. Daremot alla bussar, tunnelbannan och sant dar kommer ta tid att lara sig. Herregud, igar nar jag skulle traffa Sandra i Stoke Newington akte jag helt fel med bussen. Kom ratt efter kanske en och en halv timme, det tar en kvart dit med bussen.
Idag borjade Joe skolan igen sa jag fick folja honom till skolan, som tur vad var Emily med, det var foraldrar och barn overallt pa skolgarden. Haha det var helt galet.

Annars har jag de har dagarna fikat med Jenny i Crouch End, vart runt lite i Stroud Green, handlat pa tesco (mataffaren), pusslat en massor med Joe, vart hemma hos en nara van till familjen som heter Stroma och sen har jag bara gatt runt har hemma. Huset ar valdigt fint men alla britter har ju fonstren oppna dygnet runt sa det ar ju svinkallt! De fryser tydligen inte har.

Iaf, jag har det bra har och jag kanner att jag gjort ett bra val att flytta hit.
Till helgen ska jag och damerna in till centrala London, shoppa, fika och kanske ga ut nagonstans!

Inga kommentarer: