tisdag 13 oktober 2009

snabb uppdatering

I fredags var jag på elkurs i Göteborg, som om mestadels bestod av att lära sig saker från ett häfte och skriva ett litet prov i slutet, med häftet till hjälp. Haha, så lätt och så onödigt. Däremellan åt vår lilla grupp + ledare lunch ute på stan. Piece of cake.
Mer den fredagen åkte jag hem till Oggy och Zedit, vi skulle egentligen ut på kulturnatten men fastnade på hemmafest hos Oggans klasskamrater istället. På lördagen var vi på hemmafest hemma hos Zedits bror Lalen. Två fester i rad, jag var nykter båda gångerna, uttråkad och oinspirerad. Men det var fint att träffa Oggy och Zedit igen, vi ses allt för sällan.
Söndagen fikade jag med Becki för första gången sen i sommras! Vi hade en mysig fika på café Vanilj och bara pratade, så roligt att få umgås igen.

Nu är jag hemma hos mamma i Vänersborg, vilket är precis vad jag behöver. Fikade med Jenni på Nordfelt's idag, det var trevligt! Vi gick även hem till mamma efteråt och drack te. Har försökt resten av dagen att hitta motivation till att träna på det där jävla högskoleprovet. Det går inte så bra. Imorgon ska jag öva på diagram och matte, självplågeri på hög nivå. Känner jag mig själv rätt kommer jag ändå inte få bra resultat på det där provet men det alltid värt ett försök. Mer imorgon ska jag börja lära mig städa på stationen i Vänersborg, ännu roligare.

Goda nyheter, Mark kommer hit den 7:e november och jag åker till honom i London den 27:e. Åh, jag längtar så mycket!
Ta mig dit nu.

1 kommentar:

Rebecca sa...

Jättemysigt och träffa dig med :) Får göra om det snart igen. Puss