måndag 2 november 2009

äckelpäckelskräp!

Att vara städare är inget vidare glamouröst, haha. Idag har jag jobbat i regn,bland ciggarettfimpar och skyhögar av löv. Ölstank i väntrummet och klotter överallt. Må satan ta er alla skitungar som ställer till det för mig!
Annars har inget nämnvärt hänt det senaste, allt är percis som vanligt. Förutom att den här veckan har jag planer, det ni! På onsdag ska jag träffa Jenni, torsdag åka till Uddevalla och sen kommer helgen tillbringas tillsammans med Mark. Längtar!
I slutet på November åker jag till honom i London och igår bokade jag ytterligare en resa dit över jul. Ja, jag ska fira jul i norra England, äta konstig mat och fira jul på fel dag, spännande!
Det är så skönt att ha saker att se fram emot.


(Till min vän Simma: jag är så glad att du är tillbaka i skåneland!)

2 kommentarer:

m.simma sa...

Åh, vad spännande med en London-jul :) Jag är också glad att jag är i skåneland. Jag saknar dig. Pööööss

Elin Isacsson Schiller sa...

"Må satan ta er alla skitungar som ställer till det för mig!"
Årets citat! Starkt och innehållsrikt! ;)

saknar dig!