söndag 12 september 2010

Lugn.

Det blir andra planer. Jag stannar i huset i 6 månader till och betalar deposit (som istället blir på 4000) Jag orkar inte flytta in hos Mark och bo i en resväska. Det är varken bra för mig eller honom. Så allt är nästan frid och fröjd. Det känns bra iaf. Nina kommer också stanna vilket gör hela grejen mycket lättare. På Onsdag bär det av till Sverige, det ska bli så himla skönt. Stannar i tre veckor för att bara cath up med min familj. kommer sakna Mark nått otroligt, speciellt eftersom han varit borta denna helgen också. Men det är inte så dumt att sakna heller.

Idag är det stålande solsken i London. Jag och Nina ska till Highgate Wood och promenera, läsa böcker och äta frukt. Dock ligger Nina och sover så jag måste försöka få upp henne.

Inga kommentarer: