onsdag 17 november 2010

Min lediga dag.

Idag är jag ledig! Igår var min sista dag på Tossed och det känns så himla bra att jag inte ska jobba där mer. Imorgon börjar jag mitt nya jobb på Chokladbutiken, känns lite nervöst faktiskt men också väldigt bra. Bättre arbetstimmar och mer betalt, fast jobba helger men det får det vara värt.
Min lediga dag har dock varit ganska smärtsam. Har satt in en Hormonspiral idag på vårdcentralen, det var en ganska otrevlig upplevelse men ändå mindre smärtsamt än vad jag trodde. Eller ja, det gjorde ju skitont men det var mest obehagligt. Tre stycken glada kvinnor var det som hjälpte mig idag, en hållde mig i handen som jag fick klämma bäst jag ville! Haha.
Känner mig ganska trött nu och har typ stark mensvärk men om allt funkar som det ska nu är det aboslut värt det. Inte en enda krona kostade det heller! Bra sjuksystem här i England.

Annars idag ska jag förbereda mig för imorgon, plugga chokladsorter och skriva ett Cover letter.
Jag skriver en update imorgon!

(Jag saknar er tjejor! Den här bilden är till er, sååå söööööt)

1 kommentar:

Sanna sa...

Haha! Älskar bilden (ingen överraskning!) Lycka till på jobbet imorgon. Puss