tisdag 29 mars 2011

Delad glädje är dubbel glädje.

De senaste dagarna har varit riktigt upplyftande. Att Mark är här gör mig extra glad för vi har gjort så mycket tillsammans! I söndags bodde vi på lyxhotell och åt finmiddag och drack cocktails, att gå till jobbet dagen efter gjorde liksom inte särskilt mycket efter det. Fast kände mig otroligt bortskämd på ett bra sätt!
Igår promenerade vi till southbank och åt på grekiskrestaurang, Jag bjöd.

Jag har dessutum fantastiska nyheter om boende! Jag och Mark har hittat ett rum i en lägenhet att flytta till i slutet på juni. En kompis till honom har köpt en lägenhet i South Clapham som han nyrenoverar. Stort rum, vardagsrum,bakgård, ingen deposit, precis bredvid världens största park, massa resturanger och cafén 1 minut ifrån lägenheten (Starbucks nina! woho!) och nära till tunnelbanan!
PERFEKT!

Och jag är ledig från jobbet idag OCH imorgon. lyyyyyx.

Någon som är i trestadsområdet den 28:e till 2:e Maj när jag är hemma i Sverige förresten?

PUSS!

2 kommentarer:

Elin Isacsson Schiller sa...

Jösses, vilken härlig period du verkar vara inne i!! :D Grattis till boendet! Underbart för er ju! Du förtjänar att ha det lyxigt mitt hjärta! Saknar dig!!

Jenny sa...

What Oggy said! Gud vad roligt <3 Jag ska kika på mitt schema och se om jag kan åka upp då, det vore fint att träffa dig