torsdag 8 december 2011

Ja, det är kanske dags för en uppdatering nu. Det var ett tag sen.
Jobbet går som vanligt fast det är väldigt stressigt och jag är så less på det. Inte för att det är ett dåligt jobb, utan jag har bara tröttnat och behöver en förändring. Men jag måste även ha pengar så förhoppningsvis känns det bättre när julen är över. Ingen idé att byta när jag ändå ska på långsemester i Mars. Jag vill ha min semesterlön! Men sen efter, då jäklar. Har ju börjat kika på universitet att börja till hösten. Hittills har det gått ganska dåligt, standarden har varit för låg med tanke på hur mycket pengar det kostar. Men jag tänker söka runt och ansöka iaf till fem skolor. Sen om jag beslutar mig att gå eller inte, det tar jag sen. Jag vill söka till Event Management-kurs så hoppas jag kan få en praktikplats till påsk för att känna på.

Jenny var här för några veckor sen, fantastiskt att se henne igen och hennes familj igen! Det är fint att se gamla vänner igen. Prata gamla minnen och förstå hur mycket livet egentligen går frammåt.

Mark har fyllt år, han är nu 26 år. Jiiiises, gammel! Haha, nejdå. Vi har varit i Durham/Newcastle tillsammans. Gått på fotboll,  Newcastle - Chelsea på hemmaplan.
Vi gick också på inflyttningfest i Durham hos Marks bror Ben, så kuuuul! Drack mig kalas och babblade på.

Mark och jag på nån klubb i Durham.

Den 24:e December ska jag äntligen hem till Sverige (ja, på självaste julafton!) Jag är så lycklig över att få komma hem till jul! Jag saknar min familj och mina vänner så mycket. Men mest av allt min fina mamma. Jag har köpt alla mina julklappar också. Fast kommer nog köpa fler på flygplatsen till mamma, hon är värd att skämmas bort ordentligt!

Lovar att skriva snart igen,
vänner ni är saknade!

puss xxxxx

Inga kommentarer: