fredag 24 oktober 2008

.

Jag har haft en rätt dålig vecka... Det är mycket som försegår i mitt huvud nu och jag varit på crappy humör varje dag.
Nästa vecka är jag dock ledig för då börjar half term och då ska jag passa på att gå till några museum, skaffa gymkort och bara ta hand om mig själv!
Ikväll ska jag till the Royal Albert Hall tillsammans med Jane.
Emily ska uppträda med sin kör och det ska även vara många andra körer där. Det ska bli spännade, roligt att gå på klassisk konsert för en gångs skull.
Mina ladies ska ut och äta i Islington ikväll... Det känns jättetråkigt att jag kommer missa det. Ska försöka hinna med en drink med dem iaf efter Albert Hall.

Oh, jag måste bara upplysa er om att jag har blivit förälskad i Kings of Leon.<3
http://www.youtube.com/watch?v=ivY1rgeP6N0&feature=channel

1 kommentar:

Elin Isacsson Schiller sa...

Oj, hoppas det blir kul! Låter ju hur spännande som helst ju!

Den ny lägenheten är 20 kvm större än den förra! :)Och självklart ska du komma hit och dricka te! Jenny med!!

Puss puss