måndag 13 oktober 2008

Panik

Fy fan vilken dålig morgon jag har haft... Imorse när jag skulle gå till skolan med Joe hittade jag inte mina nycklar!
Dörren låser sig automatiskt när man stänger den, så ni kan förstå att jag fick panik! Grejen är att jag alltid lägger mina nycklar på samma ställe men nu imorse, jag hittade dem inte nånstans. Sprang runt som en jävla dåre med gråten i halsen, fick efter en kvart tag på Jane via telefon och hon visste vart det fanns en extra nyckel.
Usch... nu måste jag försöka hitta min egen nyckel... jag förstår inte vart fan den har kunnat ta vägen. Som tur vad är jag ledig enda till kl fem idag.

1 kommentar:

www.saraslala.blogg.se sa...

Stackars Elin! Du hade dom igår när vi gick till The old dairy? Använt dom sen dess? Hoppas du hittar dom! Kramar från Sara