tisdag 27 januari 2009

"På en tisdag...!"

Idag var jag och Maria och testade på baren/restaurangen the Sugar Lounge i Stroud Green.
Mycket trevligt ställe med mysig indisk inredning! Massa kuddar, trevlig personal och hyffsade priser! Ett ställe där jag kommer gå till många gånger och så ligger det på hemmaplan, perfekt!
Det blev ett glas vin och en kaffe, lite tokigt sådär på en tisdag. Haha. Nina och Jenny kom också förbi, helfestligt.

Btw, lite uppdateringar för mina ladies, min födelsedag (4:e feb) kommer spenderas på just the Sugar Lounge istället för bio! Det känns lite trevligare så och mindre krångligt.
Iaf nu är det här med bion imorgon, det blir antagligen Milk imorgon men frågan är på vilken biograf. Men nu är det ju såhär att Sanna sitter baby och hon vill ju så gärna se den här filmen!
(men jag kan offra mig att se den med dig Sanna, på måndagar är det billigare att gå)
Hur gör vi???

Nä, jag måste stänga ner datorn nu och sova, jag behöver all energi till spinningpasset imorgon!
Godnatt.

1 kommentar:

Sanna sa...

Hhi, tack Elin! :)