lördag 28 februari 2009

Pubrunda

Kvällens outfit.

Vi hamnade på våran favorit pub i Camden the Hawley Arms.
Här försöker vi göra våran "stay hard-min"

Sara försökte också men ja... hon ser mest sugen ut.

Sara, Nina och Maria

kvällen började dock hemma hos Sara där vi drack vin och lyssnade på peppande musik, mycket trevligt!
Pubrundan var helt okej, jag tror de andra hade mycket roligare än mig. Satt mest i min egna värld och kedjerökte. En idiot spillde ut sin öl i mitt knä, han erbjöd mig att köpa vin till mig som ursäkt. Jag fick aldrig det där vinet.
Det bästa på kvällen var att äta subwaymacka innan vi skulle ta bussen hem.

2 kommentarer:

Elin Isacsson Schiller sa...

Haha, bra finnish där Elin! ;)

www.saraslala.blogg.se sa...

Hahahaha, jag ska träna på den där minen och återkomma!!!