torsdag 26 februari 2009

Uppdatering

Jag är inte så duktig på att uppdatera min blogg men ibland har man bara inte lust.

Förra veckan var det half term vilket innebar en nästan helt ledig vecka, jobbade måndag-tisdag. Tog bland annat Joe och hans vän Lola på bio vilket var jobbigt! Lola var gnällig och jag vi såg filmen Hotel for dogs, som kanske var den sämsta film jag sett. Jag HATAR hundfilmer. Islutet av filmen äcklades jag av hundar. fy. (jag lovar jag tycker om hundar egentligen)

Annars var half term bra, åkte till Brick Lane med Jenny och Maria, sett the Maccabees (!) och haft sleep over hos Jenny.

Ny skinnjacka och kjol frå H&M, förövrigt fick jag jackan för bara 20 pund. Just min storlek hade de märkt med fel pris, jag höll tyst och tjänade 14 pund! Kanske inte så bra av mig men ibland måste man få göra sånt!

Igår gick jag och Nina på bio och såg revolutionary road, den var mycket sevärd. Trots att den var tragisk hoppade jag runt på islingtons gator av glädje efteråt, jag blir glad av bra filmer.

Idag har det vart en mycket fin dag som spenderats med min norrlänning Maria, shopping, lunchlåda från Sainsbury's och fika på Starbucks.
Har även shoppat loss på mitt visakort idag, beställt konsertbiljett till Jack Peñate den 31:e Mars och beställt en Jay Jay Pistolet t-shirt. Väl värt att spendera mina pengar på.

Imorgon är det äntligen helg, pubrunda, massa fika och kanske filmkväll hos Sara.

Underbart.

5 kommentarer:

www.saraslala.blogg.se sa...

About time!
Jag var trött på att få glo på den där kyrkogårdsbilden varje gång jag kikade på din blogg! :)

Vad bra att du haft en bra vecka! Sjukt fort har den gått! Ses vi på gymmet imorgon? Om inte annat så ses vi imorgon kväll! God natt sov så gott!

Sanna sa...

Hahaha, kan inte fatta att du tvingades se Hundhotellet!

Amanda sa...

Haha lät som ett biobesök från helvetet Ölin!
Snygg jacka förresten, jag har en likadan ;)
Hoppas du hare bra, saknar dig :)

Anonym sa...

jag somnade 2 ggr när jag såg revolutionary road.. haha :D

Ovanliga vantar sa...

"Amores perros" e ju en bra hundfilm anrs måste ja säga att ja hatar hundar