lördag 4 april 2009

Förträfflig fredag

Igår behövde jag och Maria inte hämta våra ungar på St.Aidans så vi tog bussen till Angel Islington och strövade runt. Först tänkte vi gå på en tidig biovisning men de filmerna vi ville se gick inte. Vi gick in på HMV och shoppade loss istället. Vi köpte tre skivor var för 13 pund! Kap eller vad? Jag köpte mig Bon Ivers nya och MGT (två för 10) sen så hittade jag Kate Nashs skiva för 3 pund.
Sen gick vi till Starbucks och degade och bara njöt av våran lediga Fredag. Nina kom in 10 minuter innan stängningsdags så vi gick ut på matjakt. Jag och Maria köpte subwaymacka och sen hängde vi med Ninis till Donken. Vi satt där rätt länge och hängde och töntade oss.
Och det var det. En lagom fredag.

Idag ska jag nog ta det rätt lugnt under dagen... duscha och bara lyssna på musik. Ikväll blir det spelning, ska se Will White! Jag är väldigt pepp.

Btw, min familj åker bort idag till Wales och stannar där i en vecka. Hur har jag missat detta?
HURRA!

Inga kommentarer: