tisdag 19 maj 2009

Fyra dagar kvar!

Min resväska är fullproppad med kläder som jag ska dumpa i Sverige på lördag, ändå har jag halva min garderob kvar. Jag har dessutom gett jenny en jacka, sjal och topp, sen ska nina få en liten väska av mig och jag ska skänka bort några plagg till secoundhand.
Förra året skänkte jag fyra påsar kläder till välgörenhet och ändå har jag kvar en hel säck med kläder hemma i Sverige. Det här är löjligt. Jag måste göra en ordentlig rensning i höst.

Idag fyller förresten min älskade vän Oggy 20 år!
Grattis till henne <3 På lördag, samma dag som jag anländer till Säveflygplats ska hon ha fest och jag kommer självklart vara där. Det ska bli så roligt! Har tillochmed köpt en ny klänning (haha) för detta.
Annars, jag mår helt okej och mitt liv rullar på som vanligt. Imorgon ska jag se Ane Brun på Union Chapel, det ska bli trevligt.

1 kommentar:

Elin Isacsson Schiller sa...

Ååååh!! Tack min Häbbe!! <3 Det ska bli SÅ kul att ha dig här. Har fixat en skönt resesäng till dig! ;)