fredag 28 maj 2010

Bank holiday-helg!

Äntligen fredag, den här veckan har gått så långsamt och jag har varit konstant trött. Idag när jag kom hem la mig direkt i sängen för att sova, vakna, äta och sen för att sova igen. Klockan är lite över tolv här i England och jag kanske vaknade för en halvtimme sen, med kläderna på. Tjejerna i huset var som vanligt supperpeppade på utgång, nej fy. Är inte sugen på att dricka bort mina pengar jag jobbar röven för... Så en ganska tråkig fredag so far. Imorgon ska jag på picknick med jobbet i Hyde Park, önskar nu att jag hade sagt nej. Fast ska försöka komma loss ganska tidigt så jag kan träffa min bästaste Mark, träffade honom igår men saknar honom redan så mycket! Haha.

Bank Holiday på måndag, underbart. Sen nästa vecka ska jobbet vara stängt fredag och måndag för ombyggnad, så då blir man ledig plus får betalat! YES!!! Och veckan efter det ska jag hem till Sverige så då jobbar jag inte måndag efter helgen. Jag behöver verkligen det här.

Sitter nu och lyssnar på Agnes skiva (faktiskt) och jag saknar er alla så mycket.
Hoppas ni mår bra vänner!

Inga kommentarer: