tisdag 11 maj 2010

Längtar efter helg

Äntligen lider tisdagen mot sitt slut. Jobbet var stressigt idag och jag kände mig bara grinig och omotiverad. Varför ska jag överhuvudtaget bry mig om att göra mitt bästa på mitt förbannade skitjobb? Om det inte vore för att jag hade helgerna ledigt hade jag tagit mig tid att hitta ett nytt jobb... Oh well, imorgon känns nog allt lite bättre.
Jag börjar ändå trivas väldigt bra med mitt nya liv och att flytta tillbaka till Sverige i höst känns inte aktuellt, jag tycker om att bo här. Sen att jag har min finaste kille Mark här gör inte saken sämre. Han har dock mycket att göra på jobbet just nu så kanske inte kan träffa honom förens på torsdag. Jag längtar ihjäl mig redan. Jag behöver hans varma kramar och mjuka kyssar.

Har förresten bokat en kort visit till Sverige, mellan 12:e till 14:e Juni. Hittade billiga flygbiljetter så kunde inte låta bli, har ju inte sett min familj sen i Januari... Sen ska jag ju såklart åka över igen i sommar lite längre!

Inga kommentarer: