torsdag 17 juni 2010

Hit och dit

Att komma hem i Lördags till Sverige var helt underbart! Trots att jag bara stannade tills måndagen hann jag med det mesta jag ville få ha ut av resan. Det blev Bowling och utgång med Kim och Rickard, grillning hos mormor och morfar, fika hos kusinerna, träffa pappa, kullgrens med Sanna och Jenny, Träffa Märta och barnen och en fika med Mia. Det ni!
Hade gärna stannat längre men jag har ju mitt liv i London nu.
Den här veckan har varit fullsmockad med saker att göra, jobbar nu fulltid på jobbet och får gå upp galet tidigt på morgonen. Ska dessutom bli "Barista" på jobbet vilket komma innebära löneförhöjning (YEEES!). Tränade lite idag på att göra Cappuccinos och Latte med en söt Walesare idag. Tss. Igår firade jag Pennys födelsedag vid the Big Chill Bar i King's Cross och idag ska jag ut och dricka med jobbet. Vet inte hur jag ska orka, är egentligen helt död. Men men, imorgon är det fredag och då ska jag ta igen all sömn jag missat i veckan!

Hepp, nu är det dags att fixa till sig lite och sen dra vidare till Soho.

Inga kommentarer: