fredag 1 oktober 2010

"aaaooh"

Ja, idag har jag varit hos tandläkaren! Lyckades fint nog klämma in det på min Sverigevisit. Hade inga hål och mina visdomständer växer ut för fullt. Fast hade massa tandsten (igen) som de fick ta bort, måste bli bättre på att använda tandtråd...
Fikade med Mia efteråt på Nordfelt's, det enda Cafét man kan fika på i lilla Vbg. Mycket trevligt.

Egentligen skulle jag åka till Uddevalla ikväll för att träffa Oggy men hon har fått bajssjukan så hon kan inte komma idag... tråkigt! Förhoppningsvis blir hon frisk tills imorgon så hon kan komma då. Jag vill ju se henne!

Vaknade inatt av att Mark ringde mig och sa massa fina saker till mig. Jag längtar så tills jag träffar honom igen! Kärlek är nog det bästa som finns.

1 kommentar:

Elin Isacsson Schiller sa...

Tack för att du outade mig på bloggen! :P