lördag 9 oktober 2010

I'm the hero of the story, I don't need to be saved.


Mitt Sverige besök blev inte så perfekt som att jag ville att det skulle bli. Nya perspektiv, nya tag, ja, ni vet allt man försöker lura på sig. Att om jag bara gör "det här" så kommer det att lösa sig. Jag är tillbaka och är på exakt samma ruta.
Jag har tagit tillbaka mitt gamla jobb för att kunna få jul & nyår ledigt. Ett litet bakslag kanske men jag ska leta fler jobb efter att julen är över. Att hitta nytt jobb var inte så enkelt och jag måste ju få in pengar.

Jag är inte nöjd med mig själv. Jag har en fin pojkvän, fina vänner och jag tycker om att bo i London men jag trivs inte i varken hjärta eller hjärna. Jag vill inte vara jag just nu.
Men allt ska väl gå att ordna på nått sätt. Eller?

Imorgon tar jag nya tag och försöker igen.

Inga kommentarer: