onsdag 15 december 2010

Idag börjar jag inte jobbet förens 12.30, jag har haft en lugn och skön morgon. Det enda som har stört mig är att jag råkade öppna dörren för jehovasvittnen, men tack och lov sa jag att jag inte hade tid och tog bara en broschyr. Sist gång fick ju Maria rädda mig från en jehovastant som skrämde livet ur mig. Huuuga.

Livet känns i förövrigt väldigt bra. Mitt nya jobb har förändrat mig mer än vad jag trodde att det skulle göra. Jag känner mig lugn och glad. Jag blir även bara mer och mer kär i Mark. Det känns som att vi äntligen förstår varandra fullt ut och det är inte bara jag som måste lägga energi på vårt förhållande. Det är jobbigt bara att vi måste vara ifrån varandra mestadels i fyra månader.
Men det klarar vi såklart.

Nu måste jag organisera mig själv så jag kan åka till jobbet.
Allt gott till er alla!

1 kommentar:

m.simma sa...

HAHAHA. Du och dina jehovas! Är imponerad av framsteget dock. Att bara ta en broschyr, istället för att ljuga om din tro för att inte såra någons känslor. Söta du.

Gott att du trivs med jobbet och livet :) Snart ses vi! Kram!