måndag 28 februari 2011

Moskva

Min Moskva-resa var verkligen en upplevelse! Jag älskar att se världen. Och att se min fina Mark såklart. Jag har saknat honom så! Det var kallt som tusan i Moskva runt 15-20 minusgrader. Kanske inte så mycket för en härdad norrlänning men för mig var det en kamp! De två första dagarna var också Marks föräldrar i Moskva. Vi gick runt i staden trots kylan, tittade på katedraler, fikade och åt fina middagar. De bodde på Hiltonhotell så morgonen när de skulle åka bjöd dem oss på frukostbuffé på hotellet och vilken frukost! Ah! lyx.
Resten av veckan hann vi också med att gå på zoo (Jag fick se isbjörnar!), åka skridskor och dricka drinkar. Men mest var vi nog hemma i Marks lägenhet och bara tog igen missad tid tillsammans med att dricka rödvin och pussas.



1 kommentar:

Elin Isacsson Schiller sa...

Åh, vad mysigt det låter!! Vilken upplevelse!