onsdag 2 februari 2011

saknar!

Idag är det över en månad sen jag sist träffade Mark. Han har det förövrigt bra i Moskva och tycker att allt är väldigt spännande! Jag saknar honom nått alldeles otroligt. Men han är värd att vänta på! Sen att vi kan prata på skype gör saken mycket lättare...
I övrigt mår jag rätt bra, jobbet tar nästan upp all tid men det känns aldrig tungt att behöva gå till jobbet som det gjorde när jag jobbade på tossed. Jag ligger i hårdträning i choklad-kunskap. Ska eventuellt gå på chokladprovningkväll den 10:e februari och antagligen nästa månad besöka chokladfabriken i Kent utanför London för att se hur vi gör vår choklad. Kul!
Imorgon ska jag och tjejerna i huset äta tacos hemma, dricka lite drinkar och sedan ta oss ut i Camden för att gå på klubben Proud. Det blir mitt lite tidiga födelsedagsfirande eftersom jag är ledig på fredag. Det känns bra att fylla 22 år, livet blir faktiskt bara bättre med åren.

Inga kommentarer: