måndag 10 augusti 2009

Arbetsförmedlingen

Idag tog jag mig mod att åka till arbetsförmedlingen och vilket hemskt ställe det där är! Alldeles tyst och fullt med deprimerade människor som inte vill vara där. Fick vänta i över en timme på att komma in för att skriva in mig. Men nu är det gjort och jag ska tillbaka den 10:e september igen, om jag fick bestämma så skulle jag inte gå dit alls. Det är max ett halvår det kommer vara såhär, hittar jag inget jobb eller om jag helt enkelt inte trivs med jobbet jag kanske har, börjar jag plugga till våren. Något med språk, antingen engelska eller franska och ska absolut inte läsa det i Sverige, eller kanske jobba i London.

Vem vet.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Vi åker på morgonen, typ kl 10.15 tror jag att det var. Och jag har inte ens skrivit packlista än! haha. Iaf är det ju bara 19 dagar kvar!! Hur var din första dag? Aja, jag hoppas att vi kan hinna prata lite innan på något sätt. Massa kramar