fredag 25 september 2009

Duktigt.

Idag har jag inte gjort något speciellt men har ändå fått gjort mycket. Jag har rotat igenom mina flyttlådor där jag plockat fram lite kläder och skor, jag har laddat upp alla mina bilder på datorn för framkallning! 722 bilder blev det totalt efter en del utrensning, fast nu behöver jag inte vara rädd för att alla bilder ska gå förlorade, man kan inte lita på datorer. Tänk, alla fina Londonbilder, mitt hjärta hade brustit. Har även tvättat två maskiner och ansökt om ett ICA-bankkort. För på det behöver man inte betala för att ta ut pengar i utlandet, fiffigt. Min kamera är fortfarande trasig och jag har inte sett skymten av garantikvittot. Bara att inse att den aldrig kommer att bli lagad heller. Det börjar bli tråkigt utan min kamera... Inge roligt att blogga utan nya bilder. Well well... Imorgon åker jag till mamma i Vänersborg och hälsar på. Ska bli skönt med miljöombyte, även om det är Vänersborg i det här fallet.

En vecka kvar till London <3

Inga kommentarer: