torsdag 3 december 2009

Changes

Idag har jag kännt mig så himla glad. Efter en rätt tung höst börjar allting liksom klarna, livet är inte så jävla allvarligt och miserabelt som man gärna vill tro. Allt löser sig tillslut. Mañana mañana-Elin är tillbaka och är här för att stanna.

I övrigt så har jag gjort trevliga saker idag som att prata med Sanna på telefon, fikat med Mia och köpt en Jens Lekman skiva på nätet för en billig peng.
Åh, imorgon måse jag lägga ut bild på min fantastiska klänning som jag köpte i London. Jag blir alldeles lycklig och klappar händerna när jag tar fram den ur garderoben.

Mark ringde mig precis men samtalet bröts för han var nere i tunnelbanan, så nu sitter jag och väntar på att han ska ringa tillbaka. Det är fint med kärlek.

2 kommentarer:

Nina Josephine Pettersson Jalming sa...

JAA! Vad jag har saknat manãna manãna-Elin, good to have her back! :*

m.simma sa...

Åh, vilket positivt inlägg Elin. Det gjorde mig varm i hjärtevrån att läsa det! Kram.