lördag 19 december 2009

"Crackin"

Igår åkte jag till Herrestad, hem till Jenny. Som vanligt gick jag vilse innan jag hittade henne hus, allt ser ju likdant ut där! Haha. Jag lär mig aldrig. Det var så roligt att se henne igen! Vi åt kvällsfika och kollade igenom hela Gavin & Stacey säsong tre. Mysigt.
Idag var vi ute på Uddevallas gator och vilken julstämning det var. Massa folk ute på stan, häst och vagn och lite musikanter här och där. Vi kikade runt i affärerna och tog en fika på nya cafét Röda Rummet, mycket fint fik med röda murriga tapter i guldtryck och fina trämöbler. Vi gick även till Cactuz och åt lunch och hävde i oss Kaffe. Enkel men fin dag helt enkelt.
Känns inte som jag och Jenny inte varit ifrån varandra mer än ett par dagar! Allt är precis som vanligt och precis som de ska vara. Perfekt.

På måndag morgon är det jag som sitter i ladan (alltså Gbg City Airport) och väntar på mitt flyg till London. Jag är så förväntansfull och glad! Hoppas bara att vädret håller sig i shack så det inte blir några förseningar!

1 kommentar:

Elin Isacsson Schiller sa...

Ja, hoppas att allt går jättebra! Och var rädd om dig! (Prata inte med främmade herrar!!) ^^ Hoppas att din jul blir vacker och mysig. Hälsa Mark! Jag tänker på dig. Ring mig när du är hemma igen så styr vi upp något! puss