torsdag 22 april 2010

Detta är upp

Ja, som ni säkert vet blev det inget besök till Sverige för mig förra helgen. Mark skulle till Italien den helgen och han fick också vara hemma... Vad är oddsen att bli stoppad av vulkanrök? Galet.
Det blir att åka till Sverige i sommar istället, funderar på att säga upp mig från jobbet lagom då jag vill åka och vara hemma i två-tre veckor. Jag måste fara tillbaka så jag kan få uppleva äkta svensk sommar, få ny kraft, träffa vänner och umgås med min familj.

Har förövrigt bytt rum med Märta, så numera bor jag med Lina på övervåningen. Det blir mycket bättre så för Märtas två vänner ska flytta in i rummet jag hade förut för det har mer golvyta. Jag trivs mycket bättre i rummet här uppe, det känns mer som ett riktigt sovrum iställer för ett stort kalt vardagsrum. Känns lite trist dock att inte dela rum med Maria längre... Men hon flyttar ju ut på tisdag. Åh, Det kommer bli tomt utan henne.

Imorgon är det fredag och det kan inte komma mer väl till pass. Ska bli så himla skönt att ha lite ledigt. På lördag ska jag, Maria och Mark åka till Oxford och strosa runt och sen på kvällen blir det hemmafest för hela slanten. Ajjemen.

1 kommentar:

m.simma sa...

I'm really gonna miss you, my dear elle!