torsdag 29 april 2010

Veckan som gått

Den här veckan har flygit iväg. Maria och Emelie har flyttat från kollektivet och det känns konstigt att inte ha dem här... Jag tycker inte om såna där förändringar! Den nya tjejen som skulle flytta in bangade sista dagen så nu stor singelrummet tomt, jobbigt att behöva betala mer hyra den här månaden. De två senaste dagarna har jag spenderat hemma hos Mark, stackarn har åkt på halsfluss och haft jättehög feber. Igår fick jag nästan vänta två timmar i kö hos doktorn med honom så han skulle kunna få medicin. Men det är han värd.

Jobbet rullar på som vanligt och jag tycker ändå om mitt jobb. Det har gått trögt med att få fler timmar men det verkar som att det inte ska bli nått problem framöver enligt min manager. Ska få byta arbetsuppgifter nästa vecka bland annat stå i kassan så det ska bli roligt.

Imorgon ska jag och Mark åka till norra England och hälsa på hos hans familj. Dessutom är det Bank holiday på måndag så det innebär en långhelg! Helt underbart.

1 kommentar:

m.simma sa...

WHAT? Bangade mona?!
Hoppas du har det fantastiskt i norra i helgen:) KRAAAAM