söndag 9 januari 2011

Mycket på gång

Oj, vad tiden har gått fort! Jul och nyår är redan över, jag har sagt hejdå till Mark och nästa helg kommer Fredrik, Märta och Rickard över på besök. Julruschen på jobbet är över och det är nästan för lite att göra när jag jobbar. Jag har fått nog på huset jag bor i. Nu orkar jag inte mer, det är stopp i handfatet, duschen funkar inte som den ska, låset på ytterdörren krånglar, frysen har gått sönder, jag har fått slänga massa mat, det är grisigt överallt och varje helg är det fest och högljudda efterfester, droger och skräniga människor. Jag tänker inte acceptera det här mer! Så, nu ska jag leta nytt. Kommer behöva flytta i Juni igen för att jag ska flytta ihop med Mark men jag vill känna mig trygg undertiden. Som sagt, JAG HAR FÅTT NOG!

Ah, jag har så mycket att organisera så jag blir galen. Plus att jag redan saknar Mark. Jag får se honom igen om 6 veckor...

Julen i Norra England var förresten ännu bättre än förra året och allt var så mysigt och bra. Fick många fina presenter och blev ompysslad hela tiden. Sen att komma tillbaka till London till mina fina vänner som kom besök gjorde det hela ännu bättre! Nyår blev kul och jag uppskattar verkligen att ni kom.


X

1 kommentar:

Sandra sa...

Det låer som att det flyter på där borta. :) Jag hoppas du mår bra. Jag saknar dig verkligen.