måndag 17 januari 2011

fint sällskap

Det har varit en fullspäckad helg! Fredrik, Märta och Rickard har varit på besök över helgen och det har varit så härligt att ha en del av familjen här! Vi har gått på pubrundor, åkt båten över till Greenwich, ätit ute och shoppat. Och jag har har haft en hel helg utan jobb, skönt.

Idag har jag dessutom bytt rum i huset, nu bor jag i ett eget litet singelrum. Jag får inte plats med alla mina kläder och saker men det är så underbart att ha mitt eget space. Jag tyckte om att dela rum förut också men ibland behöver men bara vara själv. Så ja, nån dag ska jag försöka ta mig till Ikea och göra det fint i min lilla vrå. Jag ska skämma bort mig själv mer. Så jag har kommit fram till att det är nog bäst att stanna kvar i huset iaf, det finns ingen mening att skriva på något nytt kontrakt när jag ändå ska flytta i Maj. Jag får göra det bästa av situationen.

Jag saknar Mark hela tiden, London är inte detsamma utan honom.

Inga kommentarer: