torsdag 2 juli 2009

GALEN KVÄLL!

Jamie T igår var helt galet, herregud! Fick för det första vänta i kö i över en timma för att komma in på stället, aldrig sett så mycket folk på flowerpot! Trodde inte jag skulle komma in men det gjorde jag! Blev så jävla glad! För alla som stod bakom mig kom inte in. Stod längst fram två-tre första låtarna, sen gav jag upp! Ramlade bokstavligen över scenen, slog nästan i huvudet i Jamie's gitarr! Haha, stämningen var på topp! Jamie T var helt underbart och han var överallt, i publiken, i baren, hällde upp pints och kastade ut dem på människor. Alla var galna. Bartenderna dansade som aldrig förr och sprutade med vattenslangen. Jag älskar London så mycket. Hur ska jag kunna leva det vanliga vardagslivet? Det finns så mycket mer!
Tyvärr blev Jenny dålig efter spelningen och allt blev väldigt panikartat! Som tur vad var alla väldigt hjälpsamma och snälla, vakterna speciellt! Killen som ägde stället ringde taxi och grejer till oss. Som sagt, det blev en galen kväll.



Inga kommentarer: