måndag 27 juli 2009

Jag trivs inte att vara tillbaka. Jag är mest ledsen och förvirrad här. Sover på soffor här och där och försöker se positivt på det jag har här men ja... Det är fantastiskt att få träffa vänner jag inte sett på länge och ta igen missad tid med min familj. Jag tänker alldeles för mycket på vad jag göra med mitt liv att jag har svårt att verkligen uppskatta min tid med mina nära. Ändrar mina tankebanor hundratusengångerjävlagångeromdagen och jag vill inget hellre än tänka lite hårdare och hitta en lösning. Dock blir jag bara mer förvirrad ju mer jag försöker. Blir frustrerad över att jag aldrig kan vara ensam längre stunder och att mina grejer ligger överallt. Jag känner mig inte alls hemma här, vilket jag vill göra men det går inte och det gör mig så ledsen.

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Känner så mycket igen mig gumman. Allt blir bra en dag ska du se :)
Snart ska vi ses <3

m.simma sa...

Vad tråkigt att du känner så, plumman. But it will get better. SNART SES VI!! Massa kramar.

Anonym sa...

hoppas det kanns battre snart!!!

xx Linda