fredag 5 februari 2010

Födelsedag nummer 21.

Min födelsedag blev precis lagom på alla vis. Slappade halva dagen med Angelica hemma på Henfield Close, vi städade och åt pizza till Lunch. Senare på dagen åkte vi, plus mina andra flatmates Matilda och Isabell till Starbucks vid Crouch End och köpte massa kaka och kaffe.
Vid sju-tiden kom Mark förbi med skumpa och ett presentkort på h&m, så nu blir det att köpa en ny fin klänning!
Resten av kvällen spenderades på Edgware Road med Mark, Joe & Penny + deras flatmate Tony, Chris, och Guy. Vi satt ute och åt libanesiskmat, kycklingrullar, hommus, en massa annat plock och en stor vattenpipa.
Mycket trevligt.

Idag har jag spenderat dagen att åka hem från Marble Arch, lagat korv till lunch hemma och nu sitter jag och väntar på att Simma ska ringa. För idag ska hon flytta hit.
Jag längtar!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Du har fått en blog award, kika in på min blogg! :)

Anonym sa...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D:D O vad du och Simma kommer att ha det bra! :D:D:D Åh vad roligt! :D Ha det så jättebra underbara Elin!