onsdag 3 februari 2010

Intervjuer

Igår bjöd Mark ut mig på italienskrestaurang vid Maryleborne vilket var mycket uppskattat! Åt god fisk och smarrig glass till efterrätt. Mmm... Han vet allt hur man skämmer bort mig!
Idag har jag varit på språng hela dagen, först idag åkte jag iväg till Aldgate east station för att gå på national insurence number intervju. Men att hitta Job Center Plus där intervjun skulle ske var ju skitsvårt. Min lilla handritade karta var inte mycket till hjälp men en snäll herre hjälpte mig att söka vägen på sin mobil. Britter är alltid så snälla! Så kom rätt tillslut och i tid. Intervjun gick bra men den var väldigt tråkig och tog lång tid, fast nu är det fixat. Efteråt fick jag springa till tuben för att åka in till Oxford Street för att gå på intervju på Office . Jag tror att det gick bra, även om den bara tog tio minuter. De ska ringa mig inom en vecka, hoppas! Jag börjar bli desperat efter ett jobb nu. Pizza Express har inte ringt förresten så det skiter sig nog. hm.

Annars mår jag bra, jag älskar mitt nya hem i Archway. Det känns verkligen hemma här!
Imorgon är det min födelsedag och jag har ingen aning om vad jag ska göra! Eller... träffa Mark iaf och inte söka en massa jobb! Haha. Imorgon blir det till att slappa!

Hejs.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Jag vet inte om det är något men jag såg att de ville ha personal på The Old Dairy vid mig :) Kram