lördag 20 mars 2010

Personalfest

Var ute med jobbet igår vid London Bridge och drack. Nästan alla i vårt team kom, Carol, Yro, Estefani, Danyel och såklart Gustavo. Vi började vid ett ställe som hette Borough Bar, drack ett glas vin och hade lite sådär pinsamt small talk med alla. Fast det ändrades rätt fort när alla fick i sig lite mer att dricka, det var ju gratis alkohol så alla blev såklart jättefulla. Herregud. Jag drack vin, shots, drinkar och smirnoff ice... Hade ändå tänkt vara hyffsat nykter men det blev inge av. Sen vid elva drog vi vidare till ett annat ställe och dansade och var allmänt galna tillsammans. Så det blev faktiskt en riktigt onykter men lyckad kväll. Mitt stora mysterium är dock hur fan jag kom hem med alla mina saker i behåll. Jag har stora minnesluckor och det ska bli intressant att gå till jobbet på måndag. Haha.

Nu ska jag gå och lägga mig igen.

Inga kommentarer: