fredag 26 mars 2010

Såhär vid frukost tid

Veckan har som liksom blåst bort. Det var ju nyss fredag! Jag och Maria har haft finbesök av Sara och Nina. Det var så roligt att få träffa dem igen, bara hänga och äta massa godis. Lite tråkigt bara att jag jobbade varje dag och inte kunde hänga med dem under dagarna.
Jobbet flyter på som vanligt men vissa dagar känner jag bara för att säga upp mig! Jag hatar diskaren Nick, han är helt sjuk i huvudet och pratar och sjunger konstant. Förhoppningsvis får jag snart komma ut och servera sallader istället för att förbereda allt. För jag klarar snart inte av Nick längre.

Just nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på Laura Marlings nya skiva. Ska gå till tunnelbanen om en halvtimme för att åka till jobbet... Tråk!

Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa min Mark. Längtar.
Jag älskar honom så mycket.

Inga kommentarer: