söndag 23 november 2008

Aj

Min handled är överansträngd efter kickboxingen... tänkte träna pilates imorse men det blev inget med det. Jag måste vila min stackars handled ett tag.
Imorse när jag vaknade var det snö på backen, fast nu har det regnat bort. Tråkigt.
Klockan två idag ska jag åka till British Library tillsammans med Jenny, Nina och Sanna. Vi ska plugga till Högskoleprovet i april som vi ska göra i svenska kyrkan. Jag vet inte hur jag känner för det där... men jag tänkte att jag skulle haka på iaf mest för att skärpa huvudet lite. Jag tänker ju ändå inte börja någon utbildning på två-tre år.

2 kommentarer:

Elin Isacsson Schiller sa...

Oh, hoppas att handleden blir bra snart! Lycka till med pluggandet.. Hur hade ni tänkt göra det? Läsa ett ton böcker och hoppas på att något ni läst om kommer med? *nyfiken* :)

m.simma sa...

hoppas det blev bra pluggstämning för er idag! och VILA HANDEN! PUSS