tisdag 18 november 2008

Powercut

Imorse när jag vaknade fanns det ingen ström i huset... Min första tanke när jag försökte tända lampan på mitt nattduksbord var "vad fan har jag förstört nu". Haha.
Vid frukost fick vi alla äta flingor med två stearinljus som lyse i köket, rätt mysigt ändå. Jag har saknat strömavbrott, när jag bodde på landet fick vi det för jämnan på vintern.

Vi fick inte tillbaka strömmen förens halv åtta på kvällen, lagom till middagen. Även om det var mysigt med strömavbrott är det skönt att det fungerar igen, för man blir låst. Har saknat min kära dator.

Annars idag har det inte hänt mycket, jag och Nina gymmade på morgonen, köpte med oss lite lunch efteråt (jag köpte sushi) och åt den hemma hos mig.
Familjen var iväg hos tandläkaren idag så hade huset för mig själv på eftermiddagen, så i mörkret lyssnade jag på Harry potter på ljudbok och ringde sedan Oggy.

Inga kommentarer: