onsdag 26 november 2008

Dagen

De senaste dagarna har mitt humör verkligen svängt... och ja... gårdagen var piss. Idag känns dock allt lite bättre.
Åkte in till stan i morse och medans jag väntade på att Nina skulle komma in satte jag mig på Starbucks med en kopp kaffe vid fönsterplatsen. Det var mysigt att vara ensam mitt i smeten.
När Nina kom promenerade vi till Oxford street och shoppade loss. Jag köpte en coconut bodylotion på Bodyshop, myskläder till träningspassen, en sockersöt blommig klänning och gråa taights (allt från h&m såklart). Så idag är jag lite fattigare men också lite lyckligare.

ÅH! jag måste bara berätta att idag såg jag en supersöt liten mus när jag gick igenom Finsbury parks tubstation. Lite knasigt.

1 kommentar:

Elin Isacsson Schiller sa...

Haha! Låter som en lite mysigt spännande dag ändå du! ^^ VI SES SNART!! <3