lördag 22 november 2008

Julmarknad

Börjar med att berätta att igår spenderade jag kvällen tillsammans med Jenny, Sanna och Maria på The Borderline inne vid Tottenham court road. Soko, Jay jay pistolet, melodica and me och planeth earth(som vi missade) spelade.
Mysig kväll med öl och gott sällskap, publiken var däremot inte den bästa. Speciellt inte när Jay jay spelade, folk pratade hela tiden och nästan överröstade låtarna. Mycket tråkigt för det var honom jag kom dit för... inte för att vara sån men sen så var det 14 årsgräns den kvällen och det var nog mycket därför.
Men Jay jay pistolet var bra iaf och han spelade på så gott han kunde.
De andra två akterna var också jättebra, Soko bjöd på många skratt och jag blev full på mina tre öl.

Idag har jag tränat kick boxing på gymmet med Nina och Sara, verkligen jätteroligt! Det är mitt favorit pass på veckan.
Efter duschen råkade jag tappa min nästintill nya hudkräm(glasburk) på stengolvet i omklädningsrummet... Burken gick sönder och där låg min 400 kronors dyra hudkräm på golvet utan räddnig. Ibland är jag så jävla klumpig. Så idag har jag varit rätt så grinig över detta... men men.

Mer idag har jag varit på svensk julmarknad i Svenska kyrkan med tjejorna, hur mysigt som helst! Det var en udda känsla att bara omges av svenskar och svenska delikatesser.
Köpte potatismjöl, sirap, plopp och ett ljus, sen åt jag en korv med bröd som jag köpte av två sjukt roliga korvgubbar. Köpte en räckmacka efteråt också. Hallelulja!

Inga kommentarer: