måndag 11 januari 2010

Finbesök

Jag har haft en sån mysig helg tillsammans med Mark! Lugn och skön utan bekymmer. Mamma och jag hämtade upp honom på lördagsmorgon på säve-flygplats och sen vidare till lägenheten i Vänersborg.
Vi började med att ta en svinkall promenad runt skräcklan för att skåda hur vackert Sverige kan vara på vintern. Efteråt var vi tvungna att värma oss i soffan med en kopp kaffe och lyckosamt nog var det Zoolander på teve också! Sen blev det middag med hela familjen och Kim ställde massa pinsamma frågor hela tiden, haha.
Till kvällen åkte vi senare till Pappas och Maries hus i Trollhättan där vi fick vara ensamma, Perfekt! Det blev mycket te, godis och pussar.
Söndagen var vi ute i Trollhättan med Pappa och Marie, kikade runt på stan och fikade på strandgatan. På kvällen kom Märta, Fredrik och Eric över för att äta middag tillsammans också.
Vid sju-tiden bar det av till flygplatsen igen, lite tråkigt men inte alls lika sorgligt som sist gång. Vi kommer ju ses på Torsdag igen fast i bästaste London.
Åh, min helg har verkligen varit perfekt! Jag är så kär och lycklig.

Idag är jag i Uddevalla för att fixa med packning och papper. Förhoppningsvis kommer Jenny ur sängen i tid också för en fika.

På torsdag bär det av, jag är nervös men förbannat glad!

Cheeerio!

Inga kommentarer: