söndag 17 januari 2010

Första vårdagen

Idag har det varit vår i London, solsken, plusgrader och folk med hoodtröja som jacka. Det känns helt stört att komma från vargavintern i Sverige till det här! Men jag klagar verkligen inte... Det är perfekt!

Igår hann jag med att springa runt på lite fler banker och har nu gjort framsteg, när jag har fått skickat ett bank statement från Sverige kan jag öppna ett valfritt konto på Natwest. Hurra!
Lördagen var annars mycket trevlig, jag och Mark mötte upp Joe och Penny för att dricka öl på lokala puben och se en av dagens fotbollsmatcher. Vi stannade nog där i två och en halv timme och senare gick vi till Edgware road för att äta libanesiskmat. Vi åt åt brödrullar med fyllning, mint te och hummus, riktigt gott!

1 kommentar:

Sofia (från londonsvenskar) sa...

åh, vargvinter är ju mitt favoritord! ja här i london är det sällan minusgrader och det är verkligen ett plus(!)

haha iaf, har skrivit till dig på fb.