fredag 29 januari 2010

Jobbfronten

Jag har tänkt om. Pizza Express kan nog vara kul! Ska dit imorgon halv elva och jobbträna med managern till ungefär fem på eftermiddagen. Om inte jag får jobbet nu är det väldans konstigt. Intervjun på Svenskshoppen gick bra men det visade sig enbart att anställningen gällde lagret. Tunga lyft och inte mycket till socialtliv, plus att de kanske skulle byta lokal i april till nånstans i zon 2. Alltså, OH NO, NO. Det ska jag tacka nej till. Känns bra att ha bestämt sig för nått.
Flyttar ju till Archway också på söndag är det tänkt. Nu håller allting på att falla på plats och mitt liv i London kan börja på riktigt, härligt.

Ikväll ska jag och Mark ut och puba med eventuellt Joe & Penny, det ska bli kul!
Ska ladda som fan för jobbträningen imorgon.

Inga kommentarer: