fredag 29 januari 2010

Uppdatering

Intervjun på Pizza Express igår gick bra men han som intervjuade mig var konstig och frågade nästan ingenting. Han pratade bara. hmm. Sen sa han att han skulle ringa mig igår om jobbträning idag vilket han inte har gjort. Och jag vet inte om jag orkar bry mig att ringa tillbaka.... Kommer isånna fall jobba måndag till söndag massa olika tider. Tjäna fett med pengar men jobba för hårt. Nä, jag bryr mig inte om att tjäna mycket pengar... Jag vill hellre ha ett jobb med bättre arbetstider så jag kan göra saker på fritiden. Det är kanske superkorkat men men... Ska iaf på intervju idag på Svenskshoppen och på söndag ska jag spendera några timmar på en jättefin möbelaffär på en innergata vid Bond Street. Sen är det intervju på Office på onsdag.
Jag hoppas helt enkelt på nått av de jobben.

Denna vecka har jag och Mark inte hunnit träffats så mycket... Men igår när hen kom hem blev jag attackerad av massa pussar och stora kramar. Fint.

Snubben från Pizza Express ringde förut och imorgon ska jag iväg på jobbträning. What to do?
Måste bestämma mig idag om jag ska avboka eller inte...
Vill ju ge de andra jobben en chans. Kan någon bestämma åt mig tack?

1 kommentar:

Sanna sa...

Tacka inte nej till jobb Elin!