fredag 15 januari 2010

London, igen!

Ja, nu är jag tillbaka i London och det känns fantastiskt! Flygresan igår gick bra men virrade självklart bort mig på heatrow... Haha.
Mark är på jobbet idag och jag har under dagen passat på att ringa telefonsamtal och gått till olika banker och försökt fixa bankort. Det har gått okej! Ena banken är jag garanterad ett konto så fort jag fått jobb och den andra accepterade inte bara pass som id-handlig. Men jag ska allt lyckas fixa det ändå! Annars verkar det som att boende är klart i mitten på februari tillsammans med bästaste Maria Simma. Guld. I helgen ska jag fixa klart med CV och personliga brev och på måndag är det dags att gå ut på job hunting. Fast mest ska jag njuta av helgen, jag kom ju faktiskt precis hit. Lite lat kan man väl få vara?

1 kommentar:

Elin Isacsson Schiller sa...

Fan vad bra det låter! Allt fixar ju sig likaom!!! JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL!!! :D Underbart! Ha en goo gooo goooooo helg nu!! Puss