onsdag 27 januari 2010

YEEEEEY

Nu mina vännner... nu händer det grejer! Jag har fått en arbetsintervju på Pizza Express imorgon vid St. Pauls och en på Totally Swedish på fredag! Plus att på söndag flyttar jag till mitt nya hem i Archway. Oh, så spännande. Jag var och tittade på huset i förrgår och det var som väntat, lite sunkigt men ändå väldigt trevligt. Alla tjejer som bor där verkar superbra och det ska bli skönt att äntligen få packa upp på riktigt.

YES!


Uppdatering: Ursäkta mig, jag har numera TRE arbetsintervjuer! Fick precis ett samtal från Office och fick en tid på ondsag.
Känns rätt bra måste jag säga.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åh GRATTIS älskade du! You'll knock their socks off! Jag saknar London (felet med alla andra städer att de helt enkelt inte är London...) Men Oslo känns bra och i morgon ska jag dela ut mitt CV lite varstans. Om jag inte kommer på vad jag vill plugga så flyttar jag till London i september. For sure. Jag saknar dig också, väldans mycket. Du är så duktig på ön!

Ps. Vad roligt att det blev en liten Nora

<3

Sanna sa...

Way to go Elin! Kul att du ringde igår, synd att jag var upptagen :) Lycka till på dina intervjuer.