onsdag 16 juli 2008

Bilder på min au-pair familj!

Gary & Jane

Familjen Doyland

Fick en liten idé alldeles nyss som riktar sig till Jenny, Sanna, Nina och Sandra.
Kan vi inte ha en Londonkväll tillsammans där vi disskuterar allt som har med au-pair grejen att göra, titta i kartor, skriva listor och sånt där! Så kan vi äta god mat och kanske dricka lite vin?
Min pappa har ju köpt sommarstuga på Tjörn så tänkte att vi kunde vara där, en fredag eller lördag passar väl bäst antar jag!
En idé iaf, hör av er om ni tycker det låter kul damer!

4 kommentarer:

Nina Josephine Pettersson Jalming sa...

som du redan vet tycker jag det är en strålande idé! du får gärna vara in charge of list-making, jag kan vara in charge of vin-köpning! (eller möjligtvis heineken-köpning)

Jenny sa...

Det låter perfekt! Nästa helg kanske? Jag tycker att vi bara ska lyssna på beatles hela kvällen för att komma in i känslan och se på little britain. Nu är min hjärna på högvarv... vad fin familjen var!

Sandra sa...

En jättebra idé! För om jag ska va ärlig känner jag mig lite förvirrad, vet inte riktigt hur jag ska få ihop detta själv.

KalmarCarin sa...

Hejsan! Jag blev så glad att se att du har funnit den bästa Aupair familjen i London! Doyland är min gamla aupairfamilj 03-04. Å vad jag saknar er och hela London och allt vad de innebar! Hoppas att du får ett underbart år i London som du lär minnas med glädje resten av ditt liv! Snälla hälsa så gott till familjen från mig! Jag försökte att ringa dem ett par gånger i sommras men de kanske var på semester! Ilove London! Hälsningar Carin från Kalmar