fredag 18 juli 2008

En lugn fredag.

Ställde mig på vågen imorse och det visade sig att jag har lyckats gå ner ett kilo sen förra veckan, det känns rätt bra måste jag säga. Nu har jag tappat tre kilo i sommar, skönt och veta att all träning ger resultat!

Försökte förgäves hitta mig ett par nya träningsskor idag på Överby, antingen var de för klumpiga.. för fula.. dyra... inte i min storlek, bla bla bla! Vågade inte riktigt fråga om hjälp heller, jag känner mig så felplacerad i en sportbutik. Jag får nöja med dem jag har ett litet tag till, tills jag får mod och lust igen. Eller så köper jag dem där jävla skorna på internet istället.

I övrigt har inte mycket hänt idag... Jag har mestadels gått runt och klättrat på väggarna här hemma med brorsan, beställt hämtmat och sett filmen Batman Begins.

Ibland hatar jag helger, för att det känns som att man måste hitta på något roligt fast man kanske inte har lust.
Jag är på dåligt humör.

1 kommentar:

Sanna sa...

Jag tycker det är bra att du värmer upp med Batman begins. The dark knight kommer vara den här sommarens stora happening!