måndag 28 juli 2008

London Calling

Det var först inatt som det verkligen på riktigt slog mig att jag flyttar till London snart, det är 34 dagar kvar.
34 dagar kvar till min största utmaning hittills i livet och jag kan knappt bärga mig!
Jag behöver det här, jag behöver komma bort och få uppleva nya saker, träffa nya människor och helt enkelt förverkliga en dröm. För att åka till London har sedan länge varit ett mål för mig och snart är jag där. Jag är stolt över mig själv och över mina vänner som också ska flytta dit.

Men stressen börjar komma krypandes... allt som måste göras innan, alla vänner som jag måste få träffa och min familj som jag måste passa på att umgås med. Plus att jag ska hinna med att träna och faktiskt bara vara för mig själv. Det kommer att bli jobbigt!
Därför har jag beslutat mig att skriva en att-göra-lista på två till tre grejer varje dag som jag måste göra... Det är det enda sättet att få mig lugn och kunna njuta av min sista tid här i Sverige.

En avskedsfest kommer förresten att bli av för oss som flyttar till London för våra kära vänner. Den kommer att äga rum hemma hos Jenny på Utby i mitten på augusti.
Mer info dyker upp snart!

Inga kommentarer: